close
http://www.youtube.com/watch?v=7STRwujTZ7U



I can't remember what I planned tomorrow
I can't remember when it's time to go
When I look in the mirror
Tracing lines with a pencil
I remember what came before
I wanted to think there was endless love
Until I saw the light dim in your eyes
In the dead of the night I found out
Sometimes there's love that won't survive

New York City
Such a beautiful disease
New York City
Such a beautiful,
Such a beautiful disease
一夜夢~還真長!
夢到了以前很愛去的小咖啡廳,一直有著"等下就要去"的念頭!
在永和的小套房,下床是從左邊的,所以今天起身也習慣把自己甩向左,結果撞了額頭~啃!
頭還很昏,一直想說這裡哪,我不在台北!? 
一直問我在哪我在哪~
約莫十秒才定下來:我在巴拉圭XD!然後就笑了出來

今天一個朋友丟我,他說在哪裡跌倒,在哪裡倒下,就在哪裡爬起來。
他說身價在台北跌停了,很不甘心

冥冥中好像離不開台北了,即使知道留在那一點成就也沒,但你就是愛待在那。
然後盡了力的以華麗的姿勢-墜落

第一次聽到這首歌是去看一場戲劇系公演的開場曲
然後就愛上它了,Taipei與Newyork又何嘗不同?
我們總在學會了負責之前,先愛上了享受!

然後,起床起錯邊,真的很痛。


arrow
arrow
    全站熱搜

    freebluebox 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()